
Dr. Öğr. Üyesi Arzu UÇAR & Doç. Dr. Halil KAMIŞLI
Süreç İzleme ve Değerlendirme: Öğretim Süreçlerinde Etkinlik ve Kaliteyi Artırmaya Yönelik Uygulamalı Yaklaşımlar
Konusu: Bu atölye, öğretmenlerin eğitim-öğretim sürecinde kullandıkları yöntemleri daha bilinçli biçimde izlemelerine, farklı değerlendirme araçlarını (rubrik, gözlem formu, süreç raporu vb.) uygulamalarına ve elde ettikleri veriler ışığında öğrenme süreçlerini yeniden yapılandırmalarına katkı sağlamayı amaçlamaktadır.
Uygulama Biçimi: Uygulama temelli ve katılımcı merkezli bir yaklaşımla yürütülecektir.
Beklenen Katkı: Katılımcıların süreç odaklı değerlendirme kültürünü içselleştirmeleri, öğretim uygulamalarında kalite temelli dönüşüme katkı sağlamaları.
Hedef Kitle: Öğretmenler ve öğretmen adayları
Süre: 60 dakika
Kontenjan (Katılımcı sayısı kotası): 25
Değerlendirme anketine katılmak isteyen katılımcılar, QR Kodu veya bağlantı linki üzerinden ankete erişim sağlayablirler.