Süleyman Sadi SEFEROĞLU

Prof. Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU

Davetli Konuşmacı
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Öğretim Üyesi

Konu:  Geleceğin Eğitimi ve Toplumsal Dönüşüm : Dijital Becerilerle Yeni Roller

Hacettepe Üniversitesi’nde öğretim teknolojileri alanında öğretim üyesi olarak çalışan Prof. Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU akademik yaşamına sınıf öğretmeni olarak başladı. Lisans eğitimini “Radyo-TV” ve “Eğitim Bilimleri” alanlarında Ankara’da tamamladı. Lisansüstü derecelerini ABD’de Columbia Üniversitesinden aldı. Columbia Üniversitesi’nde “National Center for Restructuring Education, Schools, and Teaching (NCREST)” isimli merkezde araştırmacı olarak eğitimde bilgi teknolojilerinin kullanımı konusunda doktora sonrası çalışmalarda bulundu.

Dr. Seferoğlu halen Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde görev yapmaktadır.

Dr. Seferoğlu, eğitimde teknoloji kullanımının farklı boyutlarıyla ilişkili ulusal ve uluslararası düzeyde çok sayıda kitap, kitap bölümü, makale ve bildiri çalışmasında yazar olarak yer aldı. Eğitimde materyal tasarımı, yeni teknolojiler ve öğrenme, öğretmen yeterlikleri, teknoloji politikaları, çevrim-içi öğrenme, mobil öğrenme, bilgi güvenliği, hizmet öncesi ve hizmet-içi öğretmen eğitimi, İnternet risk ve tehditleri, dijital bağımlılık, sosyal medya, çocuk ve medya mesleki ilgi alanları arasındadır.

Heather R. Kennedy

Doç. Dr. Heather R. Kennedy

Davetli Konuşmacı
Nebraska Kearney Üniversitesi
Öğretim Üyesi

Konu: Aile Hayatı: Belirsiz Kayıp Teorisine Giriş

Heather R. Kennedy, University of Nebraska Kearney’de (UNK) Psikolojik Danışmanlık, Okul Psikolojisi ve Aile Bilimleri Bölümü’nde doçent olarak görev yapmaktadır. 2022 yılında UNK’ya katılmadan önce yedi yıl boyunca University of Northern Iowa’da çalışmıştır. University of Nebraska–Lincoln’den İnsan Bilimleri alanında doktora derecesine sahiptir. 2004 yılından bu yana Lisanslı Profesyonel Danışman olarak görev yapmaktadır.
Araştırmaları, Öğretim ve Öğrenme Bilimsel Çalışmaları (SoTL) ile dezavantajlı grupların (ör. LGBTQ+) iyi oluşuna odaklanmaktadır. Çalışmaları, öğrenci katılımı, eleştirel düşünme ve sosyal politikanın iyi oluş üzerindeki etkilerini vurgulamaktadır.

Ümüt Arslan

Doç. Dr. Ümüt Arslan

Davetli Konuşmacı
Nebraska Kearney Üniversitesi
Öğretim Üyesi

Konu: Aileler Öncelikli: Ekran Süresi Artarken Duygusal Zekâyı Güçlendirmek


Ümüt Arslan, araştırmayı ilerletmeye, okul danışmanlığı dersleri vermeye ve eğitim ile danışmanlık girişimlerine katkıda bulunmaya kendini adamıştır.
Lisans eğitimini Türkiye’de Dokuz Eylül Üniversitesi’nde psikolojik danışmanlık alanında tamamladıktan sonra, Amerika Birleşik Devletleri’nde Montana Üniversitesi’nde okul danışmanlığı alanında yüksek lisans ve psikolojik danışman eğitimi ile süpervizyon alanında doktora derecelerini almıştır. Dr. Arslan, yüksek lisans ve doktora programları boyunca Dr. John Sommers-Flanagan’ın danışmanlığında eğitim görmüştür. Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri’nde okul danışmanı ve öğretim üyesi olarak görev yapmıştır.
Araştırma ve yayınları etik, çözüm odaklı kısa terapi, kariyer danışmanlığı, farkındalık ve pozitif psikolojiye odaklanmaktadır. Türk Psikolojik Danışma Etik Kodları ve Etik Vaka Kitabı: Temel Bilgiler, Vakalar ve Analiz adlı eserin editörlerinden biri, ayrıca The Best Divorce Book kitabının ortak yazarlarından biridir.
Hava güneşliyse, onu Eğitim Fakültesi ile G.W. Frank Tarih ve Kültür Müzesi arasında yürürken veya Kearney Country Club Golf Sahası ile UNK arasındaki patikada görebilirsiniz. Cumartesi günleri ise, City of Kearney sayesinde eşi ve oğlu ile Yanney Park’ta keyifli vakit geçirirken rastlamanız mümkün.

Mehmet Şirin Demir

Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Şirin Demir

Davetli Konuşmacı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye
Öğretim Üyesi

Konu: Hızlandırılmış ve Sıkıştırılmış Epistemik Sistemlerin Çöküşü: Yavaşlatılımış, Optimal ve Doğal Nöro-Epistemik Paradigmalara Doğru

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim Dalı Öğretim Üyesi aynı zamanda YYÜ Bilgi Transferi Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürü Dr Öğr. Üyesi Mehmet Şirin Demir. 1986-1990 yılları arasında Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi İngiliz Dili Eğitimi Bölümü’nden mezun olduktan sonra MEB bünyesinde İngilizce öğretmeni olarak üç yıl çalıştı; daha sonra  yaklaşık 20 yıl kadar Van 100. Yıl Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili Edebiyatı bölümünde öğretim görevlisi olarak çalıştı; yüksek lisansını Amerikan Edebiyatı Anabilim Dalında doktorasını da Eğitim Bilimleri Anabilim Dalında nöro-eğitim alanında yaptı; hocamız 21. Yüzyılın bilimsel ve entelektüel gündemini 30 yılı aşkın bir süredir hummalı bir biçimde çalışıp ingilizce olarak takip eden ve çoklu disiplinler arasında sürekli gezinmelerde ve okumalarda bulunan ve özellikle sinirbilimlerine ilişkin disiplinlerarası perspektifleri, araştırma ve keşifleri irdelemeye çalışan bir kişidir; bundan ötürü siz değerli konukların da inisiyatiflerine sığınarak hocamızın alışılagelen eğitimsel paradigmaların tamamen dışında ve lineer olmayan bir yaklaşımla yapacağı açıklama ya da manifestolarına büyük bir ehemmiyet atfedeceğinizi ve konferansa sinerji katacağınızı umuyoruz